Întrebări Frecvente

Trebuie să deschid un cont pentru a face cumpărături cu tine?

Nu, nu trebuie. Puteți face achiziții și puteți verifica ca oaspete de fiecare dată. Cu toate acestea, prin crearea unui cont la noi, vă va permite să comandați fără a fi nevoie să introduceți detaliile dvs. de fiecare dată când faceți cumpărături la noi. Vă puteți înscrie chiar acum sau puteți începe mai întâi cumpărăturile și vă creați contul înainte de a verifica pe pagina coșului de cumpărături.

Cum pot/crea un cont?

Vă rugăm să faceți clic pe „Autentificare/Înregistrare” urmat de „Creați un cont” și completați datele dumneavoastră personale.

Cum comand?

Cumpărați articolele dorite și adăugați-le în coșul de cumpărături. Când ați terminat, puteți trece la coșul de cumpărături și puteți verifica. Verificați și asigurați-vă că toate informațiile sunt corecte înainte de a vă confirma achizițiile și plata.

Cum plătesc comenzile mele?

Acceptăm plăți prin Paypal și toate cardurile de credit și debit majore, cum ar fi Mastercard, VISA și American Express.

Îmi pot modifica și anula comanda?

Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce aceasta a fost plasată. Acest lucru ne va permite să vă împachetăm comenzile în mod eficient și să minimizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

Am un cod de reducere, cum îl pot folosi?

Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce aceasta a fost plasată. Acest lucru ne va permite să vă împachetăm comenzile în mod eficient și să minimizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

Cum voi afla dacă comanda mea este confirmată?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare de la noi pentru a confirma că comenzile dumneavoastră au fost primite. Cu toate acestea, rețineți că comenzile vor fi expediate numai atunci când plata cu cardul dvs. de credit a fost aprobată și adresa de facturare și livrare este verificată. Alternativ, puteți verifica starea comenzii în „Contul meu” dacă sunteți un utilizator înregistrat.

Am probleme la adăugarea articolelor în coșul meu de cumpărături?

Veți putea adăuga articole atâta timp cât sunt disponibile. Ar putea exista o situație în care articolul se află în coșul de cumpărături al altcuiva, prin urmare starea articolelor este reflectată ca „Temporar indisponibil”.